Doğumdan önce A101 den mama sandalyesi almıştım. Ne kadar önemli olabilir ki demiştim 😅 ama şimdi öyle çeşit sandalyeler var ki. Özellikle arkaya doğru kademeli yatan işimi daha çok kolaylaştıracak gibi görünüyor. Oğlum çok iştahsız. Bazen oluyor ki yatarak yediriyor annem. Ne dersiniz işimi görür mü mama sandalyesi değiştirsem m