Cnsutrkmn Meryem25 benim bebeğimde de var ya altı mor üstü de mor böyle neden acaba? Beyaz tenli bide 🙄
Ozge_AyazEfee Cnsutrkmn benim oğlumun da göz altları bazen çökük ve mor oluyor. Bi ara çok barizdi. Dr a foto attım. Yakın zamandaki kan değerlerine göz attı. Değerler normal, bazı çocuklarda yapısal olabiliyor demişti
Cnsutrkmn Ozge_AyazEfeebende bi tahlil yaptırsam iyi olcak çünkü altı da üstü de mor baştan beri böyle😞 beyaz tenli olduğu için diye düşünmüştüm ama internette türlü çeşit şey yazıyor