neslihanyildiz bende ayni uyandiramiyodum :( ben hep altini acardim ter temiz bez bile degistirdihim var 😅 öyle uyaniyordu anca üstünü giyindirmeden emziriyodum ki bidaha uykuya daldigina yatirip tekrar altini aciyorudum devam emzin diye .. zor bir sürec ama geciyor 1 aylik olmadan alisiyor artik acikinca kendi uyaniyor :)