Mrb kızlar. 2.5 yaşındaki oğlum 2 gündür dilinin altını gösterip çok ağlıyor. Gece uykudan uyandı ağladı. Gün içinde ara ara gösterip ağlıyor. Şimdi öğlen uykusundan orayı gösterip ağlayarak uyandı daha yeni yatmıştı.. Varmi bi önerisi olan? Karadut özü iyi geliyor biliyorum ama şuan evde yok.. İnternette bal zerdecal karışımı okudum hiç deneyen oldumu?