https://www.hizliresim.com/p85c3pi
yılbaşı elbisesi 1 kere fotoğraf çekimi için alında yurtdışından alınma 0-3 ay, beyaz tayt 9-12 ay 5-6 sefer kullanıldı. Beyaz zıbın yazın geceleri giyindiriyordum 1 yaş biraz leke var, pembe tulum 1 kere gece giyindi rahat edemedi 9 aylık falandı ama üstünde yaş ay etiketi yok, pembe polar tulum 2 kere aşıya giderken yenidoğan döneminde kullanıldı, beyaz zıbın Hiç kullanılmadı diye hatırlıyorum ama emin olamadığım için bu gruba dahil ettim , 2 adet ağızkık boyunluk 2-3 sefer kullanıldı, şapka beyaz hiç kullanılmadı, ebebekten aldığım kehribar kolye 40 çıkınca alınmış olup ayak bileğinde kullanılmıştır 6 ay olana kadar aktif kullanılmıştır.