Elf55 evet 1 ay önce yaptırmıştık bir sıkıntı çıkmadı çok şükür, hala göz muayenesini yaptıramadım bu haftaiçi onu da halledeceğim inş siz yaptırdınız mı? Evet ilgi bayağı arttı gülücükler saçıyor. Gaz sancısı sizinde mi son zamanlarda arttı? Doğduğunda bile bu kadar yoktu son 1 haftadır akşam 6 gibi ağlamalar başladı mesela 2 saat nedensiz ağlıyor gaz diye düşünüyorum bende