Kızlar bebeğimde oluşan gaz sancısına bulduğum çözümü duymamış olan arkadaşlar için paylasmak istedim . Aktardan adaçayı yağı acı elma yağı da deniyor aldım ayaklarına sürüp çorap giydiriyorum birkaç dakika içinde patır patır çıkarıyor. Bebişlerimiz sağlıkla ağrısız acısız büyüsünler inşallah 🙏