kızlar Aptamil conformil kulaniyordum, gazı için bebeğimin fakat artık içer içmez isemeye ve altını pisletmeye başlamıştı günde 6_7 kez ishal şekilde yapmaya başladı , üstelik bizim için çok pahalı ve bulunması zor olduğundan 300 Gr mama 85 TL ve sadece eczanede var her eczanede de malesef yok. yeni eve geçtik ihtiyaçlarımız var bende aptamilin normal mamasını almistim 40 günlüktu o çok kötü yapmıştı geri conformile geçmiştim , şimdi Bebelac Gold aldım sabahları iyi uyuyor gazı çok olmuyor fakat gecelleri kötü oluyor gazı oluyor sizce alışır mi yada ne zaman alışır kızım iki ay 15 günlük bugün mamanın ikinci günü 😏