28052018 Bebeğim beş günlük sürekli ağlayarak emiyor emdikten sonra uzun süre uyuyor. Böyle birşey yaşayan varmı ? O ağladıkça bende ağlıyorum 😔
Emirinannesiii 28052018 emerken ağlaması huysuzluğu için bi doktora gostermelisin bence Bizimki de emerken huysuzlanıyordu idrar yollarında yada kulağında bir sorun olabilir demişti doktor kontrole gitmiştim pipisinin kapanıyor olduğunu ve zorlandığı için huysuzlandigini söylemişti.. inşallah bişey yoktur sizinkinde rutin bir donem geçişidir 🙏
[silindi] Ağzında yara falan yok dimi baktınızmı? Gerçi bilmiyorum bebeğin ağzında yara olurmuki.. yada acaba sütünüzün tadı mı değişik geliyo ki
28052018 Emirinannesiii iki defa gittik kontrole kulakta ve ve pipisinde birşey çıkmadı çiş yapıyor ama meme emerken biraz emiyor sonra ağlıyor. Dr normal dedi alışır dedi ama ben o ağladıkça dayanamıyorum. Göğüs uçları çatladı ondan kaynaklı olabilir mi acaba .
Emirinannesiii 28052018 canın yanıyorsa emzirirken ondan da olabilir hissediyormuş bebekler çünkü benim yara oldugunda agir gecmisti mastit olmustu göğsüm krem verdi doktror cokta iyi geldi 2 gunde duzeldi
Deletedmom136 Süt tazyikli olabilir, emdikten sonra ağlasaydı reflü gaz filan derdim ama emerken ağlıyosa sütten ya da ağzında yara varsa onunla ilgili olabilir
28052018 Canım çok yanıyor özellikle sol tarafta birikti ağrısından ağlıyorum. Umarım uzun sürmez geçer. Hem oğluş hem ben çok zorlanıyoruz.