Mavissanne 1balkizannesi ariel kullanıyordum fakat aşırı pahali bingo kullanıyorum hem kendi kokusuda guzel yumusaticiya gerek kalmıyor
Splash-Splash-Love Tortilla_ Neden ki? Sizin makinede bi sıkıntı mı yaptı Peros? Yoksa fiyatı yüksek diye mi dediniz anlamadım
Tortilla_ Splash-Splash-Love Makinem iyi değil aslında. Çeşit çeşit deterjan denedim sonuç aynı. 1 senedir hangisi hesaplıysa onu alıyorum
Splash-Splash-Love Tortilla_ Hmm anladım. Çünkü ben peros kullandım gayet iyiydi acaba siz bir kusur gördünüz ondan mı diyorsunuz diye merak ettim
Tortilla_ Splash-Splash-Love Bilmiyorum ya onu hiç beğenmedim ben. Hatta bulaşık deterjanını da kullandım oda güzel köpürmüyor .