Kuzumms benimde öyleydi kuzum bebeğim sadece mama ile besleniyor hatta mama değiştirdim baktım yine aynı , sonra mama saati oluşturdum az az verdim sık sık besledim Doktorum öyle demişti sonra alışınca kusması azaldı , resmen içiyordu mamayı 5 dakika sonra içtiği tüm mamayı ağzından burnundan geliyordu ve çok korkuyordum ama 2. Ayına yaklaşınca geçti 🤲hamd olsun korkama senin bebişinden geçer 🤲