Pashador15 tabii. Öncelikle tekrar tekrar şunu söyleyebilirim ki iyi ki o hastane iyi ki nehir hoca. Tıp merkezi gibi değil gayet hastane :) ebe ayarlamadım çünkü zaten nehir hoca ebeyle çalışıyor :) pazar sabahı gittim hastaneye akşam 17.15 gibi kızım geldi. Uzun sürdü, zorluydu çünkü bebeğim yere değil göğe bakıyordu :) bu kafa duruşu sezaryen ihtimalini çok artıran bir pozisyondur. Ama nehir hoca her zamanki gibi normal doğumu zorladı ve başardı. saatlerce kafasını düzeltmesini bekledik, uğraştık. Tabii ben de çabuk pes ediyordum ıkınmak beni yoruyordu. Nehir hoca tabii ki geldi, mesai dışı ya da hafta sonu fark etmiyor ona ☺️ Hafta sonu olduğu için 5000₺ ödedik. Normalde 4000. Ekipten de çok memnun kaldı. Ebesi, hemşiresi herkes harika idi harika bir ekip olmuşlar. Hastane gayet temiz. O akşam kaldık sabah taburcu olduk.