Kızlaaar selamlar,
Bebegim henuz bir aylık oldugu icin bebek arabası almadim fakat arastirmaya basladim.Travel sistem bebek arabalarini tercih ediyor cogu kisi pusetli ozelliginden oturu fakat onlarin da hantal oldugu soyleniyor.Baston bebek arabalari ise minik bebekler icin onerilmiyor.Açıkcası ben ilk alti ay cokta gerek olmaz kangurumuzda var diye dusundugum icin almadim.Fakat insan evde bunaliyormus kapiya cikmak gezinmek istiyor.Bu yuzden hem hafif,hem yenidogandan itibaren uzun sureli kullanima uygun,kabin tipi bebek arabasi onerilerinize acigim.Bebek arabasi seciminde onemli olan seyler neler? Eminim benim gibi bebek arabasi arastirmasinda olan anneler vardir.Onlara da yardimci olmus oluruz