GBGE eylulunannesi2 benim kızımda aynı 2ay 18 günlük ama dediğiniz gibi o kadar çok terliyor ki saçları ıpıslak oluyor kalinda giydirmiyorum bende bilmiyorum bekliyim burda
Krm91 eylulunannesi2 benim oğlumun da kafası aşırı terliyor,öyle böyle değil.Gece yatağı sırılsıklam,emzirirken kolum sırılsıklam.Öyle bi terlemek.Doktor d vit eksikliğinden olabilir diyor,onu da kullanıyorum ama bilmiyorum bu kadar terlemesi normal mi
eylulunannesi2 GBGE benim çocuğum kalp hastası durduğu yerde ya da emerken felan çok terliyordu solunumu da çok hızlıydı sizde bi kontrol edin hafife alınacak bir durum değil benim çocuğum ameliyat oldu biraz normale bindi
eylulunannesi2 Krm91 aşırı terlemesi hafife alınacak bi durum değil bana göre çünkü benim çocuğum kalp hastasıydı belirtilerinde de terleme sık soluma emememe vs vardı ameliyat oldu biraz normale bindi ben hala hastalığından mı acaba diye düşündüm doktor ara ara terlemesi normal dedi ama yine de aynı durumda olanlar var mı diye yazmak istedim ve dikkate alınması gerektiğini söylemek istedim.
Zehraaec eylulunannesi2 benim bebeğim de henüz 4 günlük emzirirken başı be boynu çok terliyor ya sürekli siliyorum 😕
Kuzeey Zehraaec Çünkü emmek kolay değil. Yoruluyorlar, efor sarfediyorlar. Ama çene kasları geliştikçe daha kısa sürede doyuma ulaşıyorlar 🥰
TheBaby eylulunannesi2 Benim oğlumda kızımda terler. Sürekli yastık değişirim gece. Doktor genetik dedi. Babası terliyormu diye sordu. Aynen eşimin yastığıda çok ıslanır
eylulunannesi2 Kızım kalp hastası damarında darlık vardı diye çok terleme oluyordu ameliyat oldu darlık açıldı biraz terlemesi düştü ama yine ara ara terliyor acaba hastalığından mı diye endişelendim doktor normaldir dedi ama kış günü sarıp sarmalamaya rağmen terliyor anlamadım
Demus eylulunannesi2 benimde öyleydi doktoru genelde genetik oluyor dedi cidden de eşim gorumcem ve gorumcemin oglununda öyle kafaları çok.terliyor alemde doktora bir sor bence