Kızım 2 ay 18 günlük anlamadığım bir şekilde hasta oldu burnu tıkalı hiç nefes alamıyor sürekli kusuyor kustugundada balgam gibi çıkarıyor dün gece ateşi 39.4 çıktı ara sıra öksürük var ama sanırsam burnu tıkalı olduğundan acile gittik ciğerlerine bakıldı herşeyi temiz çıktı doktor birşey demedi adam akıllı serum fizyolojige devam et dedi birde alerji ilacı verdi geçmezse uzmana git dedi ama kızım adam akıllı ne uyuyabiliyor ne nefes alabiliyor birde sürekli elleri ağzında 1 haftadır aşırı derece salya başladı biberon emzik sanki damaklarini kaşımak için kullanıyor emmiyor damaklariyla oynuyor sadece yarın tekrar doktora gidicem ama önerisi olan varmı ne yapabilirim yaşayan anneler neden böyle oldu evde kimsede hasta değil evdende çıkmıyoruz