Assssjjdjdjdjsj kimseyi dusunme,senin icin devam sutu daha iyi olacaksa icin rahat edecekse ver etmeyecekse verme.Herkes kendi dusuncesine gore yorum yapiyor.Bebegin icin en iyisini sen bilirsin.Sutun de ayrica yetiyordur diye dusunuyorum ek gida aldigi icin korkma.Benim ablam 3 ay sadece emzirebildi kizini.Suan yegenim 8 yasinda okul birincisi.Mama yiyen bebekler gerizekali olmuyor yani ☺️ Her cocugun rizkini allah veriyor sut anlaminda oyle dusun,rizki varsa zaten o sut gelir