Kızlar kafayı yicem kuyruk sokumumda ağrı var mr çektirdim kalça kemiğimde enfeksiyon vardı bende anneme baktırdım bir iki minik delik var ama bende kaşıntı koku iltihap sivilce tarzı bişey hiç bişey yok sadece ağrı var oturunca sizce kıl dönmesi midir normal insan da da delik oluyor mu ki