-Buse- Merhaba kızlar ben gebelik testi yaptım adetim biteli iki hafta oldu ama kasık ve belim agrıyodu bende dün test yaptım c cizgisi baya belirgin t cizgisi silik c ve t cizgilerinin arasındada iki tame daha silik cizgi var acaba testmi bozuk?
Rubab_Mommy -Buse- Test bozuk buyuk ihtimalle.Hem gebelik varsa net cikmasi gerekiyodu hemde 3 4 tane cizgi var .Ya yenisi alip yapin ya da kan verin.Hakkinizda hayirlisi olsun in şe ALLAH🌸
Duyulurum -Buse- bir test daha yapin bence. Bana test bozuk olsa bile dağılmadan çift çizgi gösterirse gebelik var gibi geliyor nedense 😄 hayırlısı olsun
-Buse- Duyulurum Adfgjkll Mekmek Limonataa ikinci cizgi silik olsa derim ki hamileyim ama burda 4 cizgi var üçü silik bozuk oldugunu düşünüyorumm bende gidip yenisi alıcam biraz sonra🙈🙈
Adfgjkll Ben de çok silik bi çizgiyle öğrenmiştim hamileliğimi, ama burda 2 tane çıkması kafa karıştırıcı
Deletedmom_64 Deletedmom4444 benimki üçüz ama dediğiniz gibi üç çizgi çıkmıyor malesef test bozuk bence
Mekmek -Buse- şey çizgiler fazla test bozuk olabilir bir test daha yapın bende tam adet olacağım gün olmayınca silik çizgi çıkmıştı ertes gün kan verdim 3-3.5 haftalık hamileydim çok yeni olunca gebelik silik çıkıyor istiyorsanız eğer umarım pozitiftir 🥰🙏
Limonataa -Buse- Galiba bozuk ya da hatalı yapıldı 2. Çizgi silik çıksaydı bebek oluyor ama burda birden fazla çizgi var
Duyulurum -Buse- yaptınız mı testi merak ettim 😄 yoksa sabahı mi bekliyorsunuz? Ben adetim 10 gün geçtiğinde bile sabah yapmıştım testi kesin sonuç için 😬
Sunlight -Buse- Adetiniz biteli 2 hafta olmuş eğer geçen ayki yumurtlamadan olan bi gebelik olsaydı ve üstüne görme yaşamış olsaydınız çok net çizgiler çıkardı. Bu aydan kalsanız şuan hiçbir testte hamilelik çıkmaz. İstiyorsanız tekrarlayın ama olsa bile çıkacağını sanmıyorum
Deletedmom4444 Deletedmom_64 Masallah instagramdan ücüzannesi takip ediyorum cok guzeller. 😍 Bu arada espri yapmıştım ben.🙈
Muhasebeciana -Buse- Bozuk buyuk ihtimalle bende kizima hamile kalmisim adet oncesi erken gebelik testlerinden almistim adetime 2 gun vardi hamileymisim aslinda ama test ortadan cikmisti bozuktu adetim 2 gun gecti tekrarladim baska test alip ondada asiri silik cizgi cikmisti emin olamayip kan vermistim pozitifti