F-Betul Artık sinir sistemim kaldırmıyor 😔 Uykusu var ama uyumuyor ne yapacağımı şaşırdım gece çok sorunumuz yok şükür ama gündüzleri artık kaldıramıyorum. Var mı aynı sıkıntıyı yaşayan tavsiyesi olan 😔
yusuff_ F-Betul disariya cikar yorulsun biraz bi ara bizde o dönemden geçtii yorlnca uyudu temiz hava istiyo cocuk 😊
F-Betul yusuff_ Çok denemedim ama çıkardığım günler de aynı umarım bizim de geçer valla artık sinirden kendimi dövecem😅
Melllisa F-Betul hahahah bu ben sabah 8 de kalktı duş bile aldırdım sıcak suyla ama şuan uyumuyor hala sallıyorum hayır kendimi dövmemek için zor tutuyorum kendimi😓😓😓
yusuff_ F-Betul çok iyi anlıyorum seni çok haklsn insan ne yapacagni şaşırıyor cidden insallah bi an önce geçer. Biz de 18 ayligiz 2 yas sendromumuz var daha dur 😁
F-Betul Melllisa Sizin kaç aylık? Valla çok fenayım az önce dışarı çıkardım az yürüdük geldik ama aynı uyku dedin mi köşe bucak kaçıyor😅
F-Betul yusuff_ Onu düşünemiyorum valla şimdi böyleyse 2 yaş sendromu benim üzerimden dozer gibi geçecek sanırım😅