Kafayi yemek uzereyim beni anlayacak birileriyle dertleşmek zorundayim artik dayanamiyorumm. 4 ay 23 gunluk oldu, sıfır gündüz uykusuyla gece 12 1den önce yatmaz gece defalarca kalkar. Allahim neyi yanlis yapiyorum diyorum desteksiz bakiyorum eşimle gurbetteyiz kimsemiz yok o da 24 saat çalışıyor 24 saat evde. Onun olmadığı 24 saat bitmiyor kollarımda tasimak beni mahvetti. Tuvalete gitmek lüks olmamali bi anne icin… Gercekten napsam olmuyor dogdugundan beri durum ayni..