MTA 3 ayımızı yeni doldurduk. Her gece mışıl mışıl uyuyan bebeğim bu gece yarım saatte bir kalktı. Beslenmeyi bıraktı resmen geceden beri bi kaç yudum içip bırakıyor. Dün sabahtan beri de balgamı var 😒çok huysuz,huzursuz ne yapacağımı şaşırdım….
Tazeanneg MTA atak haftası olabilir yada hastalanacak olabilir mi benim oğlumda huysuz huzursuz iştahı kesilmişti hep ağlıyordu sonra akşama grip oldu
0znur MTA Atak olabilir mi ataksa yapicak birşey yok Ya da hastadır, rahatsız olduğu birşey vardır 🤷🏻♀️
MTA Laden ateşi yok böyle konuşunca falan da keyifli ama bi yere koyunca durmuyor. Bi hastalık belirtisi yok. Umarım atak haftasıdır da hasta değildir.
Zelisblt MTA havalar bi soğuk bi sıcak hastalanmış olabilr, kimi görüyorsam çocuğu hasta siz yine bi Dr ye götürün