busesue Kızlar nokta seklinde iki yerde ara sıra kanamam oluyo sizce normal mi olan varmı böyle batikon kullanıyorum
Toprakseyran busesue bence de bir doktora görünün büyük ihtimalle dikişiniz açılmıştır o bir iki yerde ondna kanama oluyordur aynısı teyzem yaşadı çünkü
Rmkbk busesue doktora gitmelisin bence birde nemli bırakma sürekli kurut orayı nekadar oldu doğum yapalı
Slovem08 busesue benim 50 küsür günümde belli bi kısmı açılmıştı dikişimin acile gittim normal batikon değilde iltihap söktürücü batikon var eczanede de satılıyor onunla pansuman yaptılar ben bebekten ötürü normal dr’ye gidemedim maalesef ama çok şükür kapandı gitti şuan da da bi sorunum yok 5 aylık olucaz inşAllah 🤲🏻 Ama imkanınız varsa ihmal etmeyin bi gidin 🤲🏻
Kbse Bende 3bucuk ay önce oldum düz çizgi vardı sonradan ikit araçta nokta şeklinde morarma oldu ağda yaparken sağ tarafında nokta gibi kanama oldu ama kanadı baya pudra felan sürdüm o an zor durdu doktora sorsammi acaba delil şeklinde duruyor orası şuan
Rmkbk busesue bende hiç olmadı çevremdede hiç duymadım eğer özelde yaptıysanız doktorunuzu arayıp danışın bir
Slovem08 busesue evet başlarda bende tentirdiyot sürdüm hatta gazlı bezle falan üstünü kapatıyordum sonra fark ettim ki yaranın dikiş hava almadan kapanmicak üstünü açtım yine mikrop kapmasın diye tentirdiyot sürdüm
Prensimmm52 busesue doktora gidin acil hemde benimde öyleydi sabahı bekledim gitmek için sabah kalktığımda karnım şişmişti ve tam 2 kilo iltihap akıttılar doktorum keşke hemen gelseydin dedi
Prensimmm52 busesue Evet enfeksiyondan oluyor o sonra ilerlediği zaman benim gibi olur allah korusun ben çok çektim o yüzden ihmal etmeyin