Merhabalar hanımlar kızımın el bileğinde iki yerde kırmızı kabartılar vardı başta bunun sinek ısırığı olduğunu düşündüm sonra bunlar baş verdi ucunda iltihap var sanki dün acile götürdük doktor su çiçeği olabileceğini söyledi vücuduna baktı başka yerinde yoktu bu sabah farkettim alnında da bi kızarıklık var benim aklıma şu sıralar yaygın olan uyuz hastalığı da geldi ama hiç kaşınmıyor yarın çocuk doktoruna götüreceğiz zaten ama sizlerden bu konuyla ilgili benzer şeyler yaşayanlar varsa öğrenmek isterim ne olabilir acaba bu arada kızım 19 aylık