Gin
Ne mutlu size😁😁🥰🥰 biz de Denizli’de oturmuyoruz, bir saatlik mesafede başka ildeyiz🤭 beysun hanımın muayene ucretini öğrendim arayıp, 350 liraymis. Biz aynı ücreti özel hastanede bir doktora ödedik aylarca, muayene girmemizle çıkmamız bir oluyordu. Ek gıda dönemi vs hiç bilgilendirilmedik. Düşündükçe uzuluyorum.