2 ay önce doğum yaptım normal oldu kesi de atıldı utanarak soruyorum vajınamda et parçaları var ve öyle küçükte değil bakınca gözüküyor ve afedesinşz ilişkide çok ağrı oldu kanama da oldu ve buyuk ihtimalle küçük bi yırtılma oldu başına gelen var mı doktora gitmeyi düşünüyorum ama çok rahatsız edici