Mirmersem21 Kızlar bi yakınımın bebeği 5 gündür kaka yapmıyormuş anne sütü alıyor ben normal dedim 10 güne kadar ama yarım fitil yapıyormuş zararını anlattık ama bende tam bilmiyorum 2 aylık bebeğe fitil verilir mi
Iscan Mirmersem21 bildiğim kadarıyla kabızlık varsa veriyor doktorlar kakası normalse fitil kullanmasa keşke
cemreninnannesii Mirmersem21 sadece anme sütüyle besleniyorsa normal ve bebek ıkınıp ağlamadığı sürece fitil verilmez bence
Cilekesh Mirmersem21 sanane annesi o değil mi sana mi düştü derdi. Yahu kadın çocuğunu daha iyi bilir belki bebek zorlanıyor uyuyamıyor sütünü içemiyor huzursuzlanıyor çok gazi var belki. Sanane
MySunny Mirmersem21 yani bu kadar basit ve normal bir sebepten ötürü fitil verilmez.Sonuçta 10 12 gün yapmaması çok notmal.niye çocuğu kaka yapmaya zorluyorlar anlamadım.
Mirmersem21 Iscan ben anne sütü verdiğimde 1 hafta kakasını yapmamıştı oğlum doktorum 10 gün yapmazsa sonra getir demişti anne sütü aldığı için kemiklerine işliyormuş ondan kaka yapmıyorlarmış
Mirmersem21 Cilekesh peki sananeeeeeeeee defol git cvp vermeee ne pis insansın be kadın bana sordu 2 çocuğum var bilgi almak için sordu bende dedim zamanında bende yaşadım doktorum bana dedi 10 güne kadar yapmazsa normal ona da dedim bi uygulama var bende oradaki annelerede sorayım dedim TM dedi ama anne olmayan annelere yani sanaaaa sormadım boş yapma hadi işineeee
MySunny Cilekesh her bebeğin gazı oluyor o aylarda, ve bebeklerin hepsi zorlanır.Oldu o zaman sabah akşam fitil dayaylım çocuklarımıza.doğrusu bu mu yani.bağırsak tembelliği diye birşey var.ya fikir verin, ya da susun.
MySunny Cilekesh kullanıcı adından belli zaten, çilekeş bir kadınsınız.kolaya kaçmanızda çok normal.halbu ki, çilekeşler,daha çok yol gösterici olur ama,sizin kullanıcı adınızla,yorumunuz çok çelişkili🤣
Mirmersem21 MySunny ilk çocuğu bide daha 18 yaşında endişeleniyor ondandır😂 bende yaşamıştım çünkü aynısını ama fitil vermemiştim
Cilekesh MySunny valla beyin yapına hayran kaldım. Bravo cilekeslikle nereleri bagdastirdin. Hayret verici birşey süper zekalı kişi. Kolaya kaçmak demek mi bebek rahatlasın demek. Bence sen başkaları in bebeklerine burnunu sokacagina otur o kafanım içindekini bir karıştır da yerine gelsin.
Redpepper Doktora 1 hafta yapamadığında götürmüştüm çok uzun dedi fitil verdi ben 5 günde bir veriyorum çünkü benimki ıkınmaktan çatlayacak artık
HaLe31 Mirmersem21 ben de verdim verilebiliyor çatlak vs olduğunda daha kötü oluyor bebek bi döngüye giriyor öbür türlü poposu acıyor diye yapmıyor bu sefer daha çok kabız oluyor, benim bebeğimde makat darlığı da vardı mesela fitil ihtiyacın oluyor o durumda da malesef
NilAsyaMom Mirmersem21 bence vermeyin . Bol bol emzirin kimyon çayı İÇİN. Muz yemeyin çay kahve içmeyin.
Saki Mirmersem21 benim kızım da kaka yapamıyordu lağman bile yaptım ama sonra doktorum kulak pamuğunu hakiki zeytinyağına batırıp pamuğun sadece ucu girecek kadar içeri sokmamı söyle bir kaç kere arka arka içeri sokup çıkarın bağırsaklarını boşaltıyor (her defasında pamuğu yağa batırın) ilaç fitil lağman bağırsak tembelliği yapar
Mirmersem21 Cilekesh 😂😂wallah mı seni ilgilendirmeyen konuya saçma sapan yorum yapıp kendini düşüren sen terbiyesiz olan ben 😂😂😂güleyim de üzülme şeker
bikerem Cilekesh saygi benden efendim. Nezaketimle konusma tarzim ve tavrimla kendimle gurur duyuyorum cok şükür,darisi hepimize olsun