Noname21 ilkey27 bende v11 var. Bunu alırken keşke bu özelliğine olsa dediğim ozelliklerle v15 yapmışlar. Kesinlikle v15.
Oblomovv ilkey27 dyson tabiii ki de. Ben ikisini de kullanmadım ama dyson yengemde var aşırı memnun. En ufak toz zerresini alıyormuş. Robot süpürge saatlerce çalışıyormuş gırgır alırım robot almam.
NaimeYilmaz Alacak olsam dyson alırdım. Robot süpürgelere karşı bir antipatim var. Huzursuz ediyor beni evde bir şeyin bağımsız evi süpürme olayı. :))
ilkey27 NaimeYilmaz ya bende çok kararsız kaldım robot süpürge herkes o kadar övüyor ki nasıl bilmiyorum ama dysn araştırdım harika
ayazasaf ilkey27 ikisininde yeri ayrı bence. Bende robot süpürge var işteyken evi süpürüyorum gelince tertemiz eve girmiş olmak bana kolaylık sağlıyor. Dyson da alacağım onuda en çok koltuk yatak ve çekmece içlerinde kullanmak için istiyorum. Ama tek seçeneğin varsa dyson olabilir.
limonlukarpuzzz ilkey27 dyson da var robot supurgede ama iyi supursun dersen eğer dyson ama gunluk temizlik yapsin haftada dip kose yaparim dersen robot..
balboceklerim Dyson süpürge kullanıyorum yıllardır. Çok memnunum. Benim de aklım V15′te. Kablosuz ve pratik. Eşim de robot süpürge yerine onu mantıklı buluyor. Dyson ile yapılan süpürmenin robota göre daha iyi olacağını düşünüyorum çekiş gücü nedeniyle.
ilkey27 balboceklerim Bende öyle düşünüyorum herkes Dyson demiş dysanalicam ya çünkü normal supurgem bile iyi çekmiyor suan
Azrikoo ilkey27 ben robot süpürge sever olarak kesinlikle robot diyorum tabiki dyson mükemmel bir ürün ama hastalanıyorum bazen çocuktan yemekten süpürmeye vaktim kalmıyor ani misafir gelecek hemen çalıştırıyorum iyiki var gözünü seveyim diyorum mop pro var bende şiddetle tavsiye ederim
Berrinsoyagazi14 ilkey27 kendiniz süpürmek istemiyorsanız. Robot süpürge tabiki 😅 ben daha Türkiye’de yokken Çin’den aliexpress den almıştım . Size şunu diyim alınca ben daha önce neden almadım diceksiniz. Ben mutfakta iş yaparken o salonu süpürüp siliyor mesela . Çocuk dökmüş fln hiç umrumda olmuyor açıyorum 10 dkda tertemiz o arada oğlumla ilgileniyorum yada farklı işim varsa onu yapıyorum