gizemito Merhaba Anneler, Oğlum 13 aylık, yürüyor. Böyle sıcak tutan, yürümesine engel teşkil etmeyecek, yumuşak, hafif, ortopedik bir bot arıyorum. Önerilerinize açığım 🥰
Dyglila gizemito vicconunkini kullanıyoruz canım kızım 2.5 yaşında arka kısmı oval olanları tercih et.
gizemito Baldantatli Yaa gerçekten mi 🥺 Nasıl bi şey alsam o zaman? Yeni öğrendi yürümeyi şimdi. Bende korkuyorum düşmesinden
gizemito CatBoy Bende vicconun ilk adım ayakkabılarını kullanıyorum. Ama botları nasıl acaba? Sizinki bot mu