Arkadaşlar merhaba oğlum krese gidiyor haftaiçi tam gun . Haftasonu evde gerçeği haftaiçi de eve gelince inanılmwz hareketli asla oturmuyor sürekli bişeylere zarar verme peşinde herseye çok sert davranıyor fırlatıyor dağıtıyor asla yetişemiyorum inatlaşıyor benimle inanın artık gücüm kalmadı bu durumu yaşayanlar var mı ? Eve geldiğinde artık bi korku basıyor beni başlayacak diye kreşte böyle değil ama evde felaket bi hareketlilik 9 da uyandık şimdi ye kadar evi topluyorum nefes nefese kalıyorum resmen hşcbişeyin düzgün olmasını istemiyor