Ezgialp Hanımlar merhaba, bursada herhangi bir devlet hastanesinde normal doğumu destekleyen çok iyi bir kadın doğumcu önerebilecek var mı🌸
2prematureannesi Ezgialp şehir hastanesinde başak göçer var tavsiye ederim kesinlikle çok iyi bir doktor
Ezgialp Allah için bir allahın kulu yok mu bursada yaşayıp öneri sunabilecek hiç biriniz mi bursada yaşamıyonuz anlamadım ki
Ezgialp Dünden beri yazıyorum yaa en azından bursada yaşamıyorum yazsın biri de kendi kendine konuşan deli gibi görünmeyim😂😂😂
betulunmevasi 2prematureannesi Ezgialp Bende Başak göçer e gittim. Ona başladığım için devam ettim ama randevu bulması çok zor. Lale dörtışık ve Sakine rahimli ocakoglu onlarda çok iyi doktor. Randevu bulursan onları tercih etmeni tavsiye ederim.
2prematureannesi betulunmevasi Talep oluşturarak gidiyorum canım ben hep öyle yaptım çünkü 30 Aralık’ta riskli gebeliğim diye perinatolojide randevum vardı mesela tansiyon yüksekliğinden hemen yatisim yapıldı 30 Aralık’tan beri şuan hastanedeyim şükür yeni yeni düşüyor tansiyonum şimdi perinatolojiye yine randevu alacağım kontrol için inşallah
betulunmevasi 2prematureannesi bende talep oluşturdum ama şans işte geçmiş olsun rabbim kucağına almayı nasip etsin inşallah benimde son hafta 14.6 14.7 ydi hep
2prematureannesi betulunmevasi amin canım inşallah darısı seninde başına hayırlısı ile 🤲 ben hastaneye geldiğim gibi hic dinlenmeden tansiyon ölçümü yaptırdım o yüzden 14 16 arası gidip geldi ondan yatırdı doktor inşallah çıkarım hayırlısı ile bakalım birde sürekli bak MHRS den bazen sistem açılınca hemen çıkmıyor talep bildirisi ben sürekli bakıyorum çünkü