Ulviye1607 Makineyi açıyorum hiç bişiy doğru düzgün yıkanmamş gercekten sinirime krdım bütün tabaklarımı. Ne yapcam ben bu makineyle ya
Cgdmltr93 Ulviye1607 bulaşık Makinesi temizleyici ile temizlediniz mi hiç? Onu alın ve boş çalıştırın çok güzel temizliyor
Ulviye1607 Zelisblt sorun fairy kullanmamakta fairy kullnca bütün sorun yok oluyr ondadq deterjan içiyormuşum gbi oluyor
Evsaanne 2 senedir fairy kullanıyorum makinam da Bosch maşallah cam gibi çıkaırıyo her şeyi doldursam bile tıka basa
Evsaanne ikizlerinannesi2985 ama fairy etkiliyor bence anneminde makinası benimle aynı bim tamleti kullanıyo bulaşıkları mahvetmiş temizlemiyor çizmiş
ikizlerinannesi2985 Evsaanne aynen biminki çok kötü.benim annem de kullanıyordu. O da şikayetçiydi. Ben de calgon u kullandım bi ara. O da çıkartmıyordu. Fairy çok iyi o konuda.