Seymacr Feyzasya ben 1 hafta sonra başladım ama hemen takan da var doktorunuz müsaade ediyorsa hemen başlayın, çok faydasını gördüm bu arada 🙏🏻 geçmiş olsun
Seda-Cakir Feyzasya bana da önermedi takmadım kendi haline rahat bırak güzelce toparlanır dedi. Spor yaparsın ilerleyen zamanlarda dedi
Feyzasya Seymacr cok tesekkur ederim karnim cok yayvan kaldi kullanmak istiyorum korseyi toplamasinda yardimci olur diye ama verdikleri kagitta 6 hafta sonra kullanin yaziyor dikislere veya iyilesme surecine bir zarari olur mu ondan cekindim bende
Sebax Benim doktorum onermedi. Hic bir etkisi yok dedi. Zaten dikisler yatay korse sıkıştırıyor. Bence sıkıntı olur. Ben takmadim.
F0244 5 .gün kullandım ben daha rahat ettim dikişe getirmez isen sorun olmuyor ve sıkılaştiriyor baya