Kızlar bi sorum olacaktı. Arkadaşım kovid oldu. Şuan evde ne yazık ki. Aynı şehirde değiliz. Moral olsun diye çiçek yollamıştım. Yarın için de bulunduğu ildeki getir uygulamasından meyve göndermek istiyorum. Daha önce getir uygulamasını hiç kullanmadım. Faturayı da poşete mi koyuyorlar nasıl oluyor? Bilen biri yardımcı olabilir mi?