zeome merhaba hanımlar kızımın üst azı dişi kısmında kocaman şişlik ve morluk var yarın doktoruna goturcem ama daha önce basına gelmiş olan varmı dişciyede göstermelimiyim yardımcı olursanız sevınırım
Tazeanne0134 zeome canım dişleri çıkmak üzere onda oluyor yengem bana demişti böyle morarırsa falan korkup telaş etme bazen diş çıkarken böyle oluyor ben ilk gördüğüm zaman çok korkmuştum dedi ordan biliyorum
Tazeanne0134 zeome iyi bari canım geçmiş olsun iyi yapmışsın götürmekle 🥰 burada elimde geldiği kadar annelere bildiğim kadarı ile yardım etmeye çalışıyorum 😊