O ank videoya çekme şansınız varsa videoya çekin bende böyle bir durumdan korkmuştum sizi korkutmak için demiyorum doktoruma gösterdiğimde bizi nörolojiye yönlendirmişti çok şükür bir şey çıkmadı ama erkenden bilgilenmek her zaman iyidir. Küçük bebeklerde böyle durumlar normal de olabiliyor kundak yapabilirsiniz rahat eder ama dediğim gibi sürekli böyleyse mutlaka video çekin doktorunuza gösterin