Arkadaşlar kızım 45 günlük ve doğdugundan beri zaten günde 4-5 kez kaka yapıyordu. Aynı zamanda gazlı bi bebek. Şimdi iki gündür 7-8 kez yapıyor ve bana daha sulu geliyor kakası. Sadece anne sütü ile besleniyor. Ne yapmam lazım, kaka sayısı normal mi cevaplarsanız sevinirim