bilgee bebeğim 3 aylık oldu doğduğundan beri meme+ mama olarak yolumuza bakıyoruz mama zehir değil çocuk doysun yeterki valla banada çok dediler verme filan die umrumdami asla değil çocuğum doğsun yeter biz ilk 35 gün Aptamil prameture bebek ve düşük kilolu doğan bebekler için olan mamayı kullandık sonra Bebelac gold geçtik kaka sorunu bizde de vardı 2 aya kadar 6 gün yapmadığını biliyorum İzmir'de ailemin yanındayken doktora götürdüm rutin kontrole bana bitkisel damla verdi sadece 15 gün kullandım ve bağırsakları düzene girdi adı hergun yapıyor en azından o rahatliyor bevegim mutlu ben mutluyum Sağlıkla büyütun