Birbebekkkbircicek valla canım seni çok iyi anlıyorum o kadar yıpratıcı Bi süreç ki çok yoruluyorsun yıpraniyorsun ama geçiyor ben çok ağladım sinirden stresten kendime vurduğum anlar bile oldu ger yolu denedim ama o kendi istemeyene kadar yaptığım hersey boştu sonra bende stres etmemeye akışına bırakmaya başladım 5. Aydan sonra Bi tık daha düzeldi ama hala Red etme durumu vardı 7 aylıkken tam düzeldi tabi yine dis cikarma surecindeyiz ara ara ağrısı olunca istemiyor ama oda normal onun dışında simdi o yakamda geziyor anne mama diye çok şükür. Darısı sana da olsun inşallah tek tavsiyem akışına bırak stres yapma canım.