Günaydın kızlar. Bebeğim 4 aylık. Salyasi artmaya başladı. Kehribar kullanan var mı? Diş salya ağrı bı çok şeye iyi geldiği söyleniyor siz inanıyor musunuz? Kullanıyorsanız nereden aldınız güvenilir gerçek kehribar nerden bulabilirim? Takiyorsaniz neresine takıyorsunuz boynuna mi bileğine mi? En güvenli yer neresi olur sizce?