Lütfen artık bana bir akıl verin ne yapacağımı bilmiyorum. Kizim 21 aylik, biraz babaci burada sorun yok. Bazen baba diye tutturmuş oluyor, esim sürekli inadıma gidiyor ya da bana mı öyle geliyor şimdi siz karar verin. Kizim kahvaltısız çikolata istedi bir tane küçük verdim, sonra üzerini değiştiririrken baba giydirsin diye ağladı. Ben de üşümesin babası yavaştir biraz diye kendim giydirdim ağladı tabii epey. Babası geldi gel sana çikolata vereyim diye götürdü mutfağa. Sinirlendim, sonra kahvalti yapacakken aldı bilgisayar seyrettirdi, sonra kizim meme istedi ben de kahvaltı yapmadın sana meme yok dedim bu seferde kalk kizim seni gezmeye götüreyim meme vermiyorsa dedi. Ben de bağırdım seni de kızını da istemiyorum beni bu yaşımda kanser edeceksin diye kızdım. Bu döngü hep böyle,o kadar söylüyorum hep inadıma böyle şeyler yapıyor, kizim da onu kurtarıcı olarak gördüğü için benden uzaklaşıyor. Simdi söyleyin kim haklı? Ne yapacagim ??