BurCan35 canım gaz çıkıyor zannediyorsun ama yeterli miktarda çıkmıyor oluyor, kaka kısmına gelince benim oğlumda genelde açtığımda yapardı zoru vardı çünkü gaz dedik 2 aya kadar sonra süt ürünleri alerjisi çıktı meğer ondan zorlanıyormuş ben diyete başlayınca rahatladı biri 5 biri 7 gün kaka yapmadı sonra bi yaptı bütün bağırsakları temizlendi heralde şimdi rahat rahat yapıyor. Bence seninkinin de bağırsaklarda zoru vardır masaj falan yap mutlaka. Yada yapsında bezi açınca yapsın boşver 😂