Yasadigim deneyimi sizlerle paylaşmak istiyorum. Ben ve esim biontech 2 doz covid asilarimizi yazin tamamladik. Daha sonra covid olduk ve bizden hic kimseye bulasmadi cok sukur. Yakin mesafe kapali ortam ve ortak havlu kullanimina ragmen evdeki 4 kisiye de bulasmadi. 2 gun hafif gecirip atlattik herkesin sevdiklerini, bebeklerini korumasi icin asi olmasi sart. Asi olmak istemeyenler lutfen postumu okusun. Sevdikleriniz icin asi olun.