Fırınım beko ama hiç memnun değilim kek ve fırın yemekleri hariç bi şey yapamıyorum pişirmiyo. Düşük derece yüksek derece orta kat alt kat pişerken kat değiştirme her şeyi denedim yok yok yok. Yeni fırın alcam emeğime malzememe yazık oluyo. Fırını eşit ısı dağıtan maksimum 7-8 binlik güzel bu al başın gözün ağrımaz dediğiniz fırın marka ve modelini yazar mısınız