Kızım 3aylık dogdugundan beri anne memesini red etti.bütün çabalarımızaragmen benı kabullenmedı. Bende bunun üzerine biberonla anne sütü verdim 3aydır da bu sekılde vermeye devam ettım. Ama ne oldu ıse 2gundur bıberonuda kabul etmıyor.biberonu gordugunde dırek aglıyor. Kucagıma alıp meme vermeyı ıstedıgımde tekrardan aglamasına devam edıyor.ne yapmam gerekli