2 aylık oğlum persmbe günü üç tane asi atıldı üç gün yıkama su degmesin dedi . Pazartesi günü yani yarın da misafirler gelecek ve oglmun saçları yapış yapış duruyor yağlı gbi bende yıkım diyorum ama üç gündür de bna kök söktürdü çok huysuz saat başı uyanıyor acabs bir kc gun daha mı beklesem yıkamasamm
Sz ne zamn yikamistnz?