Zeynepkubra61 Merhaba kizim 4.5 aylik 1 aydir meme mama ile giidyoruz ama mememi tutmamaya basladi sagip vermek zorunda kalıyorum emmesini istiyorum nasil yapabilirim lutfen yardimci olun
Momandbabyy Zeynepkubra61 biz de 4 aylık olduk. 3. Ayda aynı şeyi yaşadık. Ve inanılmaz ağlıyordu sanki canı acıyor gibi. Ama o ağladıkça ben de zorladım pes etmedim. Ve şu an hem mama hem anne sütü veriyorum. Çok şükür düzeldi.