Bende o süreci yaşadım doğumdan üç saat sonra anadilar , o süreçte beni emmesi ve solunum sıkıntısı olarak baş gösterdi önce. Sonra yeni doğan yoğun bakım ünitesine alındı. Ben mahvolmustum o gün sadece solunum verildi. Neden olduğunu doktor bilemedi. ( O doktoru Allah’a havale ettim ) akşamına bebeğim entube edildi ve sabahına başka bir hastaneye sevk oldu o küçücük bedeni ile ambulansla gitti. Neyse ki gittiniz hastane de ki doktor mükemmeldi yeni doğan yoğun bakım uzmanıydi . İlk dört gün entube oldu , doktor bize careziz gözlerle bakıyordu , akciğer enfeksiyonu hipertansiyona sebep olmuştu. Ben yıkılmıştım , hamileliğimin 35. Haftasında ayağımi kırıp alçıya almışlardı , doğumda çıkmıştı ve yuruteclerle yürüyordum o şekilde her gün sahip goturuyordum. Allah’ım kimseye yaşatmasın … Bebeğiniz en kısa zamanda iyi olur inşallah , erken tanı ve müdahale çok önemli … Biz ilk gün gerekli müdahale yapılsaydı bebeğim belki bu kadar ağır atlatmayacakti.