GozdeAsel eoozkoc1 bebeğim 3 aylık yoğun bakımda kaldı 1 hafta ve orda hiç eldiven takmadılar. Taburcu olunca bende hiç takmadım ama anneannem bulduğu her fırsatta eline eldiven bulamasada bebeğimin çoraplarını geçiriyor 😂
bsra1321 Yazın doğdu bebeğim 10 gün anca takmışımdır. Sizinle teması ve dokunma duyusu için uzun süre tavsiye etmiyorlar
ozlemmtuncay 3gün filan taktım iyiki de takmamışım ellerini parmaklarını çok çabuk ve kolay tanıdı elleri hareket edince korkup uyanmadı
aayysseee eoozkoc1 ben hiç takmadım bebeğin anneyle teması önemli özellikle emzirirken takıyorsanız bile çıkartın
Asliiibensu eoozkoc1 bebegim 2 aylık 6 günlük. 25 günlüktü cıkarttım etrafı dokunması temas kurması cok önemli. Bu zamana kadar dışarda sadece takıyordum ama artık dışarda da takmıyorum vucudu sogugu da tanısın diye ama tabi ki sım sıkı giydiriyorum.
Grlnl eoozkoc1 1 hafta taktım sanırım. Ellerini tanıması açısından çok önemli eldivensiz olması. Ama sık sık tırnak kesmek gerekiyor