Merhaba, 3 aylık bebeğim grip oldu. Öksürüyor ve burnu tıkalı. Bir huzursuzluğu yok ama nefes almakta zorlanıyor. Ne zaman doktora gitmeliyiz ? İlaç kullanmasın diye olabildiğince sabretmek istiyorum. Evde kendim yapabileceğim bir şey var mı ? Yardımcı olabilir misiniz?