Anneler günaydın. Bebeğim 26 günlük. En başta ne sabah ne akşam kendi kalkmiyordu. Şimdi geceleri üç defa kendi uyaniyordu. Dün sabah Reflü yatağı geldi. Gündüz mesela saat 14:00de kalkınca uzun süre uyumuyordu dün tüm gün uyudu. Ben uyandırıp besledim. Hatta baya uyuyunca gece uyumaz diye düşündüm. Gece en son saat 1de yedi. 5 gibi kendi uyandı. Yedi saat 6.bucuga kadar filan uyumadı. Normalde 8 , 8 buçuk gibi kendi kalkardı ama.uyanmiyor. yatağımı sevdi yoksa başka bir sebebi mi var acaba sarılığı hiç olmadı şimdiye kadar şükür bir sikintisi mi var acaba